Salut, vad ca multi se plang de CS:GO ca este plin de cheateri, overall un hvh game in non-prime matchmaking. Daca vrei sa fii si tu codat adev sa nu te prinda maratoii de la vac uite cum poti face un pCheetonz ajutat de un coder FoArTe ExPErImENtAT.
JunkCode-ul este o functie nefolositoare care doar schimba byte-urile care duc la o semnatura noua
Spre exemplu, daca byte-urile sunt gen 0000 AF41 DB40 ele pot deveni 0914 KBN1 F910.
Mai pe scurt, daca nu ai inteles, schimba "structura" unei linii de cod
Spre exemplu
void FunctieFoarteFolositoare;
{
// pe viitor
}
poate avea byte-urile "0941 XFAG LBA0 MN19"
daca functia va avea un call la junkcode va arata asa.
void FunctieFoarteFolositoare;
{
// pe viitor
{
Junk();
}
}
In functia aceasta, Junk este un unidentified declaration.
Junk(); nu poate lua call daca nu este ceva.
Daca vrei sa-i dai call lui junk intr-un .cpp care si-a luat insert in proiect trebuie sa faci funcita
(mai usor, functia junk va lua identify in acel .cpp.
Daca functia nu va merge, va trebuii sa apasati right click pe void sa-l faceti o declaratie (adica apasati pe becul ala si dati create declaration dupa x pe aia si dati da)
Dupa aceea, ca sa-i dai call in functie, nu te duci la histcan in legibot sa-i dai call dupa sa intrebi de ce da crash (ca doar vrei sa pari CoDeR eXperImENtAT).
dupa aceea, faceti lafel in toate .cpp-urile ( ca doar nu le puneti in headere ce dracu )
Also, Valve verifica semnatura unui .dll sau un source code primit si compilat, offseturile care au un junk creator pentru private buildurile nu pot fii detectate de valve pentru ca este ca si cum ai alege un numar cu random.org de la 0 la infinit, nope.
Vac auth-urile sunt cauzate de ragebot/chestii gresite in legitbot.
De preferat e sa dati un protect cu VM Cracked daca vreti sa incepeti un p2c si sa nu ia userii untrusted )).
Sau,
sau
daca sunteti prea lenesi dati download la winlicense demo si hentaiware si datii protect cu cele 3 random keyuri ca sa schimbe byteurile si bagati hide from pe scanners labari pl))))))))