Productia extremului LaFerrari a luat sfarsit, iar toate cele 499 de exemplare fabricate au fost deja vandute. Fanii modelelor Ferrari nu au insa motive reale pentru a fi tristi sau suparati. Anuntat cu surle si trambite la mijlocul lunii trecute, noul varf al gamei F12Berlinetta ofera un V12 capabil sa dezvolte nici mai mult, nici mai putin de 780 de cai putere. Acelasi Ferrari F12tdf - caci el reprezinta principalul subiect al acestei stiri, se mai poate lauda, de asemenea, si cu un cuplu maxim de 705 Nm, acceleratia de la 0 la 100 km/h realizandu-se acum in 2.9 secunde. Multumita transmisiei cu dublu ambreiaj si sapte rapoarte care schimba, mai nou, treptele de viteza cu pana la 40% mai rapid, sprintul 0 - 200 km/h dureaza mai putin de 8 secunde. Supercarul italian nu se lasa insa mai prejos nici atunci cand vine vorba despre viteza maxima, oficialii companiei din Maranello anuntand - din acest punct de vedere, o valoare mai mare de 340 de kilometri pe ora.
Ce putem spune despre performantele pe circuit? Absolut nimic pentru moment, cei de la Ferrari multumindu-se sa afirme ca F12-le tdf a fost echipat cu un sistem de directie integrala. Un sistem de directie integrala botezat Virtual Short Wheelbase si care vine in sprijinul suspensiei, respectiv sistemului de franare imbunatatite si ele pentru a face fata noilor provocari venide din cadrul compartimentului motor. In ceea ce priveste departamentul estetic, supercarul italian impresioneaza atat prin spoilerele fata / spate dramatic stilizate, cat si prin pragurile laterale proeminente, respectiv jantele cu design in cinci spite duble. Prizele de aer suplimentare si luneta de dimensiuni reduse completeaza pachetul exterior, pe cand meniul interior include insertii de piele, cusaturi contrastante si ornamente din fibra de carbon. La fel ca si in cazul extremului LaFerrari, productia noului F12tdf va fi limitata, doar 799 de oameni urmand a se bucura de serviciile celui mai puternic Ferrari al momentului.