Jump to content


Photo

New map BaseJump


  • This topic is locked This topic is locked
11 replies to this topic

#1
DWIGHT

DWIGHT

    Oldish'

  • Posts
    15,000
  • Topics
    1140
  • Reputation
    20000
  • Online
    194 days

Nume pe server:[esu.familia]Tupac_

Numele hartii:BaseJump

Comanda teleport harta (daca nu exista):/basejump daca vrei /basejump2 cum vrei tu :)).

Poze/video cu harta:https://www.youtube....eature=youtu.be

Numar de obiecte:353.

 

Sunt incepator nu este cine stie ce dupa mine dar am incercat si eu ceva acolo , am alte mape mai frumoase , voi incerca sa fac si o baza de gang sa vad ce iese , mai demult stiam sa fac mape am zis sa revin sa vad ce mai stiu , mi-a luat ceva timp aceasta mapa :) + scuzati ca am mers cu flycar+infernus dar am reusit sa fac acest basejump doar odata si dupa am dat numai fail :)).Spawn-ul cum spun si in video am vrut sa-l fac mai frumos dar timpul nu imi permite asta.Astept critici/pareri :).


  • 8

#2
Baby Rasta

Baby Rasta

    #CarbonFibreMusic

  • Posts
    4,723
  • Topics
    421
  • Reputation
    3081
  • Online
    44 days

:CONTRA:

 

De ce? Trebuie s-o faci cu masina, si basejump nu se bazeaza pe masina, se bazeaza pe personaj, la final cand ajungi(daca ajungi) trebuie sa mori, si nu cred ca ar vrea cineva sa moara la finalul unei mape ... daca nu erau toate alea s-o faci pt masina, mna ... putea merge, la aia cu cercurile in curba, cum faci sa te tii? nu poti, ai nevoie de flycar, si asa se ia kick/ban ... cea actuala e perfecta, desii ar trebuii si ea schimbata, dar merge oricum ..


  • 2

#3
VeNoM

VeNoM

    Respected

  • Posts
    868
  • Topics
    106
  • Reputation
    1133
  • Online
    96 days

PRO


  • 0

#4
DWIGHT

DWIGHT

    Oldish'

  • Posts
    15,000
  • Topics
    1140
  • Reputation
    20000
  • Online
    194 days

:CONTRA: