Nickname:TheQ
Sugestie/Idee:Pai daca de exemplu ESU ataca TL (/capture start) si CP ataca baza ESU (/capture start) dupa ce se termina un capture celalalt nu mai functioneaza. So, sa nu poti sa dai capture start la un gang care este deja in capturare sau care captureaza alt teritoriu. Adica ceva de genu se face daca sunt 2 gang-uri care captureaza in acelasi timp : http://prntscr.com/6qlsb1 , iar dupa ce se termina capturarea gangului respectiv : http://prntscr.com/6qls6d . Ca sa intelegeti mai clar uitati-va aici : http://www.imgz.ro/gallery.php?uid=145485# . Pozele sunt facute la milisecunda .
De ce crezi ca ar trebuii aplicata:Pentru ca bug si pentru ca branza.
Ah, ar mai fi ceva dupa cum ti-am zis si in romanul meu din pm =))) Faza cu /arme , health+armour daca iesi din gang teritory chiar daca ai capture sa ti se dea 1hp ca si cand ai fi in teritoriu si sa-ti poti lua hp doar dupa ce s-a terminat capturarea. Am zis ca o pun si aici sa nu uitam de ea .Edit
EDIT:
Nickname:TheQ
Sugestie/Idee:1)Daca teritoriul nostru e cucerit de alt gang sa putem spawna masini. Nu cred ca asta e ceva grav.
2) Sa putem folosi /arme cand este cucerit teritoriul, nu pentru a lua heal ci pentru a ne lua alte arme. De exemplu, daca la un gang este swanoff si eu vreau combat sa iau de la /arme.
3) Afk+capture=ban 1 zi . De ce? Pentru ca multi fac asta.
4)Cand dai /capture start sa fie minim 2 pe teritoriu. De ce? Pentru ca asa poti face fakegp.
5) Sa nu poti da /capture start din gang interior sau spawn protejat. Daca stai mai mult de 1 minut acolo fara sa iesi sa ti se dea capture leave automat.
6)..............................90% LOADING
Edited by .XSS. TheQ, 08 April 2015 - 06:38.