daca nu pui ala cu tiru' tot pe degeaba il pui. )
eXtreme Super Stunt - V6
#121
Posted 13 February 2014 - 23:08
#122
Posted 14 February 2014 - 14:25
Updates:
- Comanda /stopevent a fost stearsa. Eventurile cu 'hidden pickup' se vor oprii automat atunci cand este accesata comanda /event si un event este deja in desfasurare.
- Atunci cand un jucator primeste /mute de la un admin, el va primii automat /unmute in 3 minute (asa cum se intapla la /jail si /freeze).
- La /getinfo, pe primul rand apare 'packet loss-ul' unui jucator. Daca packet loss-ul unui jucator este o alta valoare inafara de 0, jucatorul respectiv ar putea avea lag iar comenzi precum /explode, /slap, etc. e posibil sa nu aibe efect imediat asupra lor.
- Un nou minigame numit /cw (Car War). Scopul acelui minigame este acela de-a ramane ultimul (ca la /derby). Minigame-ul respectiv se aseamana cu actualul /cw, diferenta fiind ca locatia acestui minigame e pe o platforma suspendata undeva pe apa... jucatorul al carui vehicul este distrus ori ce ajunge in apa, pierde .
Exact ca /sumo ?
#123
Posted 14 February 2014 - 14:47
#124
Posted 14 February 2014 - 14:56
#125
deleted_† snK™ †
Posted 14 February 2014 - 15:45
#126
Posted 14 February 2014 - 15:54
Updates:
- Comanda /stopevent a fost stearsa. Eventurile cu 'hidden pickup' se vor oprii automat atunci cand este accesata comanda /event si un event este deja in desfasurare.
- Atunci cand un jucator primeste /mute de la un admin, el va primii automat /unmute in 3 minute (asa cum se intapla la /jail si /freeze).
- La /getinfo, pe primul rand apare 'packet loss-ul' unui jucator. Daca packet loss-ul unui jucator este o alta valoare inafara de 0, jucatorul respectiv ar putea avea lag iar comenzi precum /explode, /slap, etc. e posibil sa nu aibe efect imediat asupra lor.
- Un nou minigame numit /cw (Car War). Scopul acelui minigame este acela de-a ramane ultimul (ca la /derby). Minigame-ul respectiv se aseamana cu actualul /cw, diferenta fiind ca locatia acestui minigame e pe o platforma suspendata undeva pe apa... jucatorul al carui vehicul este distrus ori ce ajunge in apa, pierde .
Tareeeeeeeeeeeee
#127
Posted 14 February 2014 - 23:10
G/J Maxx.Dar daca nu bagi aia cu tiru`,bagi degeaba v6
#128
Posted 15 February 2014 - 23:24
inca 35 min si v6 :XXXX , rup gwaru :X
#129
deleted_† snK™ †
Posted 15 February 2014 - 23:39
#130
Posted 16 February 2014 - 09:33
#131
Posted 16 February 2014 - 12:50
Nu cred ca îl baga azi....
azi e duminica .. azi ar trebui,pnm maine nu mai e weekend =))
Dar nu murim daca nu-l baga azi,poate mai baga si altele .
#132
Posted 16 February 2014 - 20:12
Ultimele modificari pe care nu le-am insemnat nicaieri:
- Exista doar un singur rank in ganguri, nu doua ca si pana acum.
- Rank-ul poate fi setat folosind comanda /setgrank. Rank 1-5 (Membru), Rank 6 (Co-Leader), Rank 7 (Leader), Rank 8 (Owner).
- Casele costa si un numar de bani ($) pe langa coins.
- Proprietatile costa doar bani ($).
- Textdraw-uri noi...
Si cam atat... aveam mai multe ideei insa timpul nu mi-a permis mai mult de atat...
Cunosc existenta a mai multor buguri pe care le voi repara in zilele urmatoare... insa, chiar daca am stat 5 ore testand fiecare modificare in parte adusa server-ului, nu garantez ca nu vor fi alte probleme/bug-uri ce mie mi-au scapat...
Orice bug gasit, raportatil in sectiunea corespunzatoare si voi incerca pana la finalul saptamanii sa le repar pe toate...
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users