English translation can be found below:
Bună tuturor,
Astăzi, în această seară, se împlinesc 6 ani de la lansarea oficială a serverului eXtreme Super Stunt.
Au trecut astfel 6 ani de la lansarea primei versiuni a serverului, și sunt mândru să vă anunț cu această ocazie că Versiunea 7 a eXtreme Super Stunt este în lucru, urmând a se lansa oficial foarte curând.
Intrăm astfel în a 7-a etapă, în al 7-lea an de existență al acestui server, și am considerat că acesta este prilejul perfect de-a anunța următoarea mare versiune.
Va fi cel mai mare update de până acum al acestui server, dar și cel mai important, pentru că mai presus de toate, ne va distanța și diferenția de celelalte servere existente pe SA-MP în acest moment. Versiunea urmează a reunii concepte, idei și moduri de joc noi, urmând a fi o combinație între stilul freeroam, stunt, death match, race, drift dar și stilul roleplay.
În rândurile de mai jos am să vă prezint un scurt preview a ceea ce conține până în acest moment noua versiune, urmând a se adăuga și actualiza această listă în perioada imediat următoare, pe măsură ce continuăm dezvoltarea noii versiuni.
Noutăți:
- Adminii se vor putea teleporta în orice loc din joc, cu un dublu-click pe harta din joc.
- Un nou sistem de VIP, care este de fapt o revenire la sistemul original de VIP, care de această dată va fi dispus pe 5 nivele, fiecare nivel cu comenzile și funcțiile specifice.
- Nu vor mai exista ganguri. Toate gangurile existente în prezent vor fi șterse, la fel și bazele, pickup-urile, și toate celelalte iteme ce le-au aparținut, inclusiv board-urile de pe forum. Ele vor fi înlocuite de un nou sistem de clanuri.
- Va exista un sistem de clanuri bazat pe 3 tier-uri cu diferite opțiuni și permisiuni. Clanurile nou create vor începe de la tier 1, și vor avea un spawn undeva pe hartă (ca și până acum), ce se va putea schimba odată pe zi. Spawn-urile respective vor putea fi cucerite de alte clanuri, care vor fi punctate pentru asta.
- Clanurile vor putea avansa într-un tier superior adunând puncte și îndeplinind cerințele fiecărui tier.
- Clanurile de tier 2 vor avea posibilitatea de-a deține teritorii pe harta jocului, având spawn în interiorul teritoriilor, iar cele de tier 3 vor putea deține chiar și baze cu porți, pickup-uri de viață, armură, arme și chiar vehicule.
- Vom avea un sistem total nou ce va înlocuii /gwar. Sistemul se va numii /teamwar și va avea două moduri de joc noi pe lângă clasicul Team Death Match, denumite Last Man Standing și Capture the Flag. Sistemul va permite clanurilor să joace până la 3 runde pe același mod și aceiași hartă, și le va permite clanurilor să selecteze numărul de participanți.
- La sistemul de curse (/race), vor exista mai multe curse noi cu diferite vehicule, inclusiv curse cu avioane sau kart-uri.
- Veți avea posibilitatea de-a previzualiza vehiculele înainte de-a le spawna. Va exista un meniu la /v prin care veți putea vedea cum arată vehiculele, iar apoi printr-un click pe vehiculul dorit, îl veți putea spawna.
- Veți avea posibilitatea de-a previzualiza și itemele de la /hold, înainte de-a le atașa jucătorului. În prezent avem un număr total de 265 de obiecte în lista respectivă ce se pot atașa unui skin, toate aceste obiecte vor apărea într-un meniu la /hold pentru a le vedea înainte de-a începe creearea unui hold nou.
- Vom avea un nou sistem de drift care nu se va mai baza pe timpi ca și până acum. Sistemul de drift se va baza pe un drift scor obținut în urma drifturilor făcute cu vehiculul pe traseele special destinate pentru așa ceva. Noul sistem nu vă va permite să vă dați flip sau repair la vehicul atunci când sunteți într-un traseu de drift, iar orice avarie a vehiculului va duce la penalizări ce vă vor scădea din scorul de drifting. În funcție de cât de aproape ați fost de cel mai mare scor de drift de pe traseul respectiv, veți primii punctele de drift.
- Vor exista foarte multe textdraw-uri noi care vă vor plăcea foarte mult, și care vor fi și foarte utile.
- Am actualizat o parte din comenzile existente de vizualizare a statisticilor celorlalți jucători, astfel încât să aibă un aspect mai plăcut, și de asemenea am eliminat acele anunțuri mari ce apăreau odată la câteva minute pe ecran.
- Un nou music player - /music - acesta va conține o listă actualizată a celor mai ascultate posturi de radio, dar și câteva opțiuni noi, printre care opțiunea de-a schimba postul de radio din vehicul prin apăsarea tastei R.
- Un nou meniu de teleportare către interioare - categoriile au fost de asemenea modificate (/int) iar interioarele instabile au fost .șterse.
- Hărți schimbate cu noi concepte: /lvair (Planes & normal stunts), /lsair (Normal stunts & drifts), /sfair (Planes & normal stunts), /sj (Boat stunts). De acum se va putea decola de pe aeroporturi, putand fi folosite și în scopul lor original din joc, doar că mult mai înfrumusețate.
- Alte hărți schimbate: /hs (Headshot DM), /pool (Swimming Pool), /as (Air Ship), /maze, /basket, /nj (Night Jump), /beach, /drag, /drift, /drift2, /pimps, /pirates (Pirate DM), /stuntarena, /tr (Trampoline Jump), /sg (Stunt Golf), /th (Tree houses), /jj (Jizzy Jump), /aa (Old Airport), /sc (Stunt Chrome).
- Hărți nou adăugate: /prodm, /wp (Water Parkour), /kp (Karts Parkour), /arena (DM Arena pentru clanuri).
- Adăugata o nouă comanda pentru stunt-uri cu avioanele: /PlaneStunt - se poate folosii doar în preajma aeroporturilor. Jucătorul va trebuii să treacă prin mai multe checkpoint-uri cu avionul pentru a câștiga puncte de stunt și coins.
- Animații noi: /a bar 1-7, /a drink 4-5, /a baseball 3-4, /a shout 2-4, /a lean 2-4, /a accept, /a reject, /a rap 2-3, /a lookunder, /a wash, /a deaf, /a support, /a die 1-2.
- Eliminate foarte multe hărți și comenzi de teleportare nefolositoare, care nu reprezentau interes pentru jucători. Nu vă vor lipsii cu siguranță, și foarte probabil nici nu vă veți amintii de ele.
- Teritoriile clanurilor vor avea mansion-uri proprii în care doar membrii clanului ce deține teritoriul vor putea intra, exceptând în caz de war, atunci va putea intra oricine în ele.
- Spawn-urile clanurilor sunt protejate împotriva spawn-kill-ului.
- Clans Arena: Jucătorii vor începe cu o singură armă, putând colecta pickups pentru arme speciale, viață, armură și chiar tankuri. Aceste pickups sunt disponibile jucătorilor doar la o anumită perioadă de timp, putând fi luate o singură dată de un singur jucător într-un interval de timp. Punctele se fac pe baza de kill-uri, pentru anumite pickups speciale fiind necesar un număr de puncte. Pe măsură ce jucătorii fac puncte, vor primii din partea server-ului arme aleatorii.
- /ClanJobs - Deocamdată există doar două job-uri, până la finalul versiunii vor exista mai multe. Joburile sunt: Terrorist - jucătorul va trebuii să omoare 5 jucători din clanuri rivale folosind mine (/mine) | Bullseye - jucătorul va trebuii să omoare 10 membrii din clanurile adverse folosind doar sniper-ul.
- Adminii RCON își vor putea schimba numele direct prin /changename, fără a mai fi nevoie să-și dea demote pentru această acțiune.
- Adminii RCON se vor putea autentifica (loga) RCON doar de pe numele pe care și-au cumpărat RCON (excepție Support / Management).
- Un traseu complet nou pentru drift pe harta de la /lsair.
- Skin selection nou la intrarea pe server.
- 32 de teritorii plasate în diferite locații ale hărții. Acestea vor putea fi cucerite de clanuri, începând cu cele de tier 2.
- Dintre aceste 32 de teritorii, 4 sunt baze (adică teritorii de tier 3) ce vor putea fi cucerite doar de clanurile de tier 3.
- Schimbări la pontajele pentru rankurile de pe server (/ranks) și la calcularea notei statisticilor.
- Restart la case și afaceri. Afacerile vor costa Coins începând de-acum. De asemenea, comanda /renew a fost reactivată, o afacere sau casă putând fi reînnoită cu încă 30 de zile dacă valabilitatea ei este de sub 30 de zile.
- Clanurile vor primii puncte în plus la un interval de timp determinat de numărul jucătorilor conectați (cu cât sunt mai mulți, intervalul va fi mai des) în funcție de teritoriile deținute. Pentru teritoriile tier 2 deținute clanurile vor primii 2 puncte în plus, iar pentru cele de tier 3 vor primii 5 puncte în plus.
- To be continued...
Imagini:
Astăzi a fost anunțată oficial și următoarea versiune a SA-MP, și-anume SA-MP 0.3.8 care ne va da posibilitatea de-a personaliza server-ul și mai mult, prin adăugarea de obiecte, skin-uri și foarte probabil și vehicule, ce vor fi descărcate automat de pe server de jucători, devenind vizibile tuturor. În principiu aceste funcționalități ne vor permite să creăm hărți și moduri noi de joc, putând recreea chiar cadre din anumite filme celebre, precum Star Wars... posibilitățile fiind nenumărate.
Pentru SA-MP 0.3.8, cel mai probabil va exista un alt update al XSS diferențiat de V7, ce se va axa doar pe funcționalitățile incluse de această versiune, mai fiind necesar foarte mult timp până la finalizarea noii versiuni de SA-MP.
Ne dorim să lansăm Versiunea 7 în jurul dății de 1 Decembrie, însă totul depinde foarte mult de progresul înregistrat și de cum vor decurge testele noii versiuni.
În încheiere, vă mulțumim pentru susținerea dovedită în toți acești ani, și faptul că ați rămas în continuare alături de noi!
Iată că au trecut aproape 4 ani de la ultima versiune majoră a serverului, și cu toate astea, încă avem multe de făcut și putem evolua foarte mult, devenind cei mai buni!