Salut, pentru inceput trebuie sa va explic cateva chestii.
Cand faci un cheat pentru un joc, de la 0, editezi biti din hard care sunt trimisi de catre joc.
Ca sa ne scriem primiile linii de cod, avem nevoie de un IDE, cel mai folosit fiind Visual Studio.
Dupa ce instalam Visual Studio, trebuie sa facem un proiect in C++.
Ok, dupa ce ati facut proiectul, o sa dam #include la urmatoarele "chestii":
"iostream"
"windows.h" // pentru a creea o fereastra.
Dupa aceea, ca sa nu folosim orice functie oferita de STD ca si std::make_unique, putem folosii namespace-ul "std" (scrieti intr-o linie "using namespace std;"
Acum, creem o functie cu numele main, ar trebuii sa arate asa:
"int main() {
}"
() = Arata functiile atribuite acestui int, noi nu avem nevoie de nici una cat timp nu folosim o functie de genul vectoriilor, sau nu vrem sa definim ceva de genul iClientEntity in pLocal.
Ok, ca sa detectam jocul, avem nevoie sa scriem aceste linii de cod:
HWND hwnd = FindWindowA(0,("GTA : San Andreas")); // Detectam numele windodwsului ca sa putem folosii functia GetWindowThreadProcessId (nu sunt sigur ca numele de la GTA este acesta, dar, puteti verifica voi punand GTA-ul in windowed mode.
Dupa aceea, inainte de functia noastra, vom scrie "DWORD processID"
ca sa putem folosii functia GetWindowThreatProcessId.
GetWindowThreatProcessId(hwnd, &processID); // aceasta este functia care o vom folosii ca sa gasim process id-ul sa actionam pe el
Dupa aceea, sub tot ce ati facut pana acum, puneti aceasta linie de cod:
HANDLE pHandle = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, FALSE, processID);
Q:Ce face aceasta functie?
A:Ne da access complet sa editam orice memory address in joc, spre exemplu 0xB7CE50 (memory adressul baniilor.
Dupa aceea, incepe editarea bitiilor in joc, inainte de toate vom avea nevoie de variabila "NewMoney//ce nume vreti" si Money, care este un DWORD.
Edited by kalfanyyy, 05 January 2018 - 19:16.