Deci da, de data asta e oficial ).
Data trecuta cand am anuntat V6, nu aveam nimic facut, doar ideei si prea putin chef de lucru ).
In fine, in urma cu aproape doua saptamani a fost anuntata o noua versiune SA-MP 0.3z ce urmeaza sa apara in curand...
Noua versiune a SA-MP va contine cateva functii noi ce mi-au dat cateva ideei + sync mai bun intre jucatori (da, da... nu mai trebuie sa faceti lag shot ca sa-i luati din viata unui jucator, ci doar sa trageti pe caracter asa cum ar fi fost normal inca de la inceput sa fie).
- Noi textdraw-uri. Cand te vei urca intr-un vehicul ca si sofer, iti va aparea numele si ID-ul acelui vehicul.
- Culoarea setata prin /mycolor ramane salvata pana la disconnect indiferent daca faci parte dintr-un gang/clan.
- Posibilitatea de-ati ascunde numele (/hidetag my) a fost mutata la VIP (/invisible).
- Modificari la sistemul de VIP (am reimpartit comenzile de VIP intre nivele).
- Primele 6 nivele de VIP ce pot fi cumparate prin /buyvip, sunt temporare, celelalte nivele de la 7 la 10 sunt in continuare permanente. Nivelele temporare sunt mult mai ieftine si mai accesibile jucatorilor decat aceleasi nivele din prezent.
- In locul comenzii /blockc4 de la admin, am creat o alta comanda numita /alock ce ramane tot la Level 3. Prin aceasta comanda, un admin poate bloca in jurul lui pe o raza de 300m atat comanda /c4, cat si orice fel de Death Match.
- Posiblitatea de-ati schimba numele de pe server in caz ca ai gresit numele (nu va mai trebuii sa dai /q si sa rescrii numele corect).
- Atunci cand un jucator paraseste/este dat afara dintr-un gang/clan, culoarea jucatorului respectiv va devenii cea pe care ar fi trebuit sa o aibe daca nu ar fi avut nici-un clan/gang.
- Posibilitatea de-ati schimba interiorul de la casa contra unor monede (coins). Comanda se afla la VIP Level 10 (/chint). Interiorul respectiv ramane salvat atata timp cat detii casa respectiva. Daca iti vinzi casa, iar apoi o cumperi tu sau altcineva din nou, casa aceea va avea interiorul original. Poti previzualiza interiorul inainte de-al seta casei respective.
- Un nou DM (/hs). Scopul in acest DM este acela de-ati ucide adversarii prin head shot. Loviturile ce nu sunt in capul adversarului, nu-i vor lua nimic din viata.
- /jobs. Dupa mult timp in care n-am considerat comanda asta ca fiind o prioritate, am reusit intr-un final sa o finalizez ). Toate job-urile vor fi functionale si pentru fiecare job completat, vei castiga 30 Coins + 15000$.
- Comanda /gwar la gang-uri ce va putea fi folosita doar de catre leaderi. Prin aceasta comanda, doua ganguri vor putea face 'war' intre ele in una din cele 3 zone prestabilite.
- Textdraw-urile odata ascunse (/htds), nu vor mai aparea nici dupa respawn/death ci doar prin reactivarea lor prin comanda /htds.
- Comanda /refresh [PlayerID/All] adaugata la rang-ul co-leader la ganguri.
- Adaugata comanda /sendhold prin care poti trimite hold-urile tale altui jucator.
- Modificari aduse comenzii /brb. Pentru a te intoarce din /brb, va trebuii sa dai click pe un textdraw.
- Comanda /reset va reseta doar membrii din gang.
- Mai multe optimizari ce ar trebuii sa scada probabilitatea aparitiei lagului la un numar mare de jucatori...
- Anti-Weapons cheat.
- O mica schimbare legata de comanda /ban facuta pentru a evita ban-urile date din greseala pe jucatorii ce au preluat ID-ul de la un jucator ce s-a deconectat inainte de a primii /ban...
- Harti noi: /wj (actualul /wjump), /dancej, /beach, /atlantis, /island, /aa, /pirates, /cave
- Inca doua noi zone de spawn: /beach, /golf.
- Inca 5 linii adaugate la /ginfo ce pot fi modificate in orice fel de catre owner-ul gangului.
- Adaugat la comanda /duel inca o zona de duel (Bloodwowl stadium).
- Sistemul de curse a fost refacut. Am adaugat alte curse noi in locul celor vechi, din cele vechi ramanand doar cateva pe care probabil le voi inlocuii pana la finalalizarea update-ului. Totodata, la inceputul cursei nu vei mai fi spawnat intr-un checkpoint... toti jucatorii ce intra intr-o cursa vor fi aliniati automat la start pe doua coloane. Premiile pentru finalizarea curselor sunt la fel pentru toate cursele, indiferent de lungime... etc...
- Modificari privind comanda /c4. Nu se vor mai putea detona bombe C4 daca jucatorul are /godmode, /godcar activate.
- Noi modificari aduse comenzii /hold. Tot ceea ce tine de /hold a fost tradus in totalitate atat in limba romana cat si in limba engleza.
- Noi optiuni adaugate la /hold privind cand si cum ar trebuii sa apara holdurile.
- Comanda /stopevent a fost stearsa. Eventurile cu 'hidden pickup' se vor oprii automat atunci cand este accesata comanda /event si un event este deja in desfasurare.
- Atunci cand un jucator primeste /mute de la un admin, el va primii automat /unmute in 3 minute (asa cum se intapla la /jail si /freeze).
- La /getinfo, pe primul rand apare 'packet loss-ul' unui jucator. Daca packet loss-ul unui jucator este o alta valoare inafara de 0, jucatorul respectiv ar putea avea lag iar comenzi precum /explode, /slap, etc. e posibil sa nu aibe efect imediat asupra lor.
- Un nou minigame numit /cw (Car War). Scopul acelui minigame este acela de-a ramane ultimul (ca la /derby). Minigame-ul respectiv se aseamana cu actualul /cw, diferenta fiind ca locatia acestui minigame e pe o platforma suspendata undeva pe apa... jucatorul al carui vehicul este distrus ori ce ajunge in apa, pierde.
Voi modifica lista de mai sus de fiecare data cand voi adauga ceva nou .
Pana acum, cam asta e tot ce am reusit sa fac ).
Mai jos am lasat cateva imagini, pentru a va face o idee mai clara despre anumite update-uri ).
/BuyVIP
Comenzile de VIP dupa ce le-am reimpartit (/vcmds):
Comanda /chint:
\
Noul sistem /brb:
/Race:
/hold:
Alte update-uri, in cel mai scurt timp...
Edited by [XSS]MaxXx, 13 February 2014 - 21:38.